شرکت پخش ماندگار : ایده های فروش بیشتر برای افرادی که از شرکتها خریداری میکنند
بدیهی است، B2C (بنگاه به مصرفکننده) این موضوع را از نزدیک درک میکند و بهنظر میرسد خریداران این روند را کاملاً پذیرفته اند. پخش تراکت به شرکت هایی که در این دستههای مختلف قرار دارند نگاه کنید، مانند:
و Uber و ایده های فروش بیشتر
همۀ ما رانندگی شخصی را میخواستیم و از اینکه تبلیغات منتظر سوارشدن تاکسی با صندلیهای پلیاستر باشیم بیزاریم. بنابراین، جهان Uber را به ما داد.
Instacart/Seamless و ایده های فروش بیشتر
این مسئله ما را به موضوع «نفرت نسبت به شلوار» بازمیگرداند. ما تصمیم گرفتیم که ترجیح دهیم کسی را برای تهیه و تحویل مواد غذایی خود داشته باشیم. بنابراین، ما خدماتی مانند Instacart/Seamless داریم.
TurboTax و ایده های فروش بیشتر
ایده های فروش بیشتر و TurboTax پخش تراکت
ما دیگر نمیخواهیم بهطور مستقیم با CPAها و تهیهکنندگان مالیات مقابله کنیم. بنابراین، شرکتهایی مانند TurboTax واسطه را برمیدارند و به ما اجازه میدهند تا مالیات خود را در آسایش در خانه تهیه کنیم.
البته، شما فکر میکنید که… «بله، هرچه که باشد، این فقط B2C است.» یکی از مهمترین درسهایی که در سال گذشته آموختهام این است: «اگر میخواهید بدانید فروش B2B به کجا میرود، ابتدا به فروش B2C نگاه کنید.» چرا؟ از آنجا که B2C شیوۀ حل مشکلات مشاوره تبلیغاتی مردم را ندارد. آنها باید از فناوری استفاده کنند و به محض اینکه آنها روش توزیع را برای کار خود فهمیدند B2B دنبال خواهد شد.
نکته: اکنون آمازون برنامههای تجاری را برای الکسا ایجاد میکند و فیسبوک قبلاً برنامههای تجاری برای مسنجر ایجاد کرده بود. شرکتهای جهانی فناوری مانند Atlassian و Basecamp بهترتیب صدهزار و ۲٫۵ میلیون کاربر در سراسر جهان دارند و هیچ تیم فروشی ندارند و نرمافزار تنها صنعتی نیست که در این راستا حرکت میکند. پخش تراکت در اینجا چند مثال غیرنرمافزاری آورده شده است:
WeWork (فضای اداری)
میتوانید فضای اداری را مستقیماً از طریق وبسایت خود و بدون صحبت با نمایندگی فروش خریداری کنید.
Upwork (خدمات حرفه ای)
شما میتوانید هر سرویس حرفهای در این دنیا را ایده های فروش بیشتر برای تجارت خود خریداری کنید (بازاریابی، کپینویسی، مشاورۀ فروش، آموزش، طراحی وبسایت، ساخت اپلیکیشن، و غیره) بدون اینکه با نمایندۀ فروش صحبت کنید. مشاوره تبلیغاتی
Rev (خدمات رونویسی)
یک فایل صوتی را بارگذاری و در کمتر از ۲۴ ساعت آن را رونویسی کنید… دوباره، هیچ نمایندۀ فروشی وجود ندارد.
SpaceX (راکت)
آیا میدانید SpaceX گذشته از Elon Musk تیم فروش ندارد؟
اگر شما یک فروشندۀ B2B هستید، آیا واقعاً فکر میکنید خریداران زیادی در خیابانها وجود دارند؟! بس کنید! من عاشق تماس تلفنی و صحبت با فروشندگان هستم. لطفاً خرید ویجتهای خود را برای من آسان نکنید!
«البته اینطور نیست. پخش تراکت نمیگویم فروشندگان افراد باهوش و باارزش نیستند. من میگویم اگر کاری باشد که ما انجام میدهیم بدون حضور ما – یا با استفادۀ کمتر از توجه ما- باید انجام شود.»
بنابراین، چگونه فروشندگان با ایده های فروش بیشتر باید به جلو حرکت کنند؟
اول، مهم است که تحققبخشیدن به روابط فروش یک مزیت رقابتی پایدار نیست. مردم گاهیاوقات از طریق مردم خرید میکنند، اما به این دلیل که آنها دوست دارند نیستـ به این دلیل است که آنها مجبور هستند.
دوم، شما باید بپذیرید که تکنولوژی کانال خرید ارجح است و یک مشاوره تبلیغاتی دوست است نه دشمن. از آن به نفع خود استفاده کنید و دربرابر آن مقاومت نکنید.
سوم، در آنچه که برای مشتری و شرکت خود در جدول آوردهاید تجدیدنظر کنید. من در حال حاضر میدانم که شما بعد چه میخواهید بگویید: «من ارزشافزوده اضافه میکنم.» هر فروشنده پخش تراکت روابط، بهاستثنای افراد اندکی، میگوید کهـ شما افراد انگشتشماری را پیدا خواهید کرد که بتوانند آنچه را که واقعاً بیان میکنند انجام دهند.
چگونه مردم را ایده های فروش بیشتر برای خرید محصولات یا خدماتتان ترغیب کنید
ایده های فروش بیشتر و ترغیب مشتری
درمورد روند تأثیرگذار صنعت بر خریداران مطالعه کنید.
با تجربۀ مشکلات آنها، جا پای آنها بگذارید و مشکلاتشان را تصور کنید.
درمورد سؤالات باز یاد بگیرید و به صورت فعال شنونده باشید. تراکت
درمورد محصول یا خدمات شرکت خود متخصص باشید.
برای تحقیق و سفارشیسازی چیزی وقت بگذارید.
بهطور مرتب از معاملات جلو بزنید. تراکت
اگر میخواهید یک فروشندۀ مبتنی بر ارزش باشید و متکی به خود، بهعنوان یک ارزش افزوده، در فروش باشید در اینجا میتوان گفت:
Amazon و ایده های فروش بیشتر
ایده های فروش بیشتر و آمازون
من تقریباً همۀ چیزهایی را که لازم دارم از آمازون خریداری میکنم و احتمالاً شما هم این کار را میکنید. تقریباً پنجاه درصد از کل جستوجوهای محصول امروز در آمازون آغاز میشود. آیا تابهحال با کسی صحبت کردهاید تا از طریق تبلیغات وبسایت خود چیزی بخرد؟ احتمالاً این پاسخ «نه» است. دکمۀ «اکنون بخرید» تمام چیزی است که من نیاز دارم.
۱٫ درمورد روند تأثیرگذار صنعت بر خریداران مطالعه کنید
از خود بپرسید که آیا میتوانید بهراحتی به سؤال زیر پاسخ دهید، بدون اینکه صفحۀ اصلی Google یا شرکت شما باز تبلیغات باشد: «سه مورد مهم که مشتریان احتمالی امروز دربارۀ آنها نگران هستند چیست و بهترین شرکتها برای رفع آن چه کاری انجام میدهند؟»
اگر نمیتوانید، بهاندازۀ کافی مطالعه ندارید. اگر قادر به پاسخگویی به این سؤال و دیگر سؤالهای مشابه بودید، این تنها عامل تعیینکنندۀ ارزش شما برای خریداران بالقوه است. اگر نمیدانید از کجا شروع کنید، به عقب برگردید و با مشتریان موجود صحبت کنید. با تیم بازاریابی خود صحبت کنید.
وبلاگهای صنعت را دنبال کنید و Google News Alerts را برای موضوعاتی که مشتریان به آنها اهمیت میدهند مطالعه کنید. تراکت این کار مثل عضلهسازی سخت است، اما میتواند با تمرین و فداکاری ساخته شود.
Netflix و ایده های فروش بیشتر
در طول این مدت، «همۀ ما تصمیم گرفتیم که پوشیدن شلوار را برای خرید کنار بگذاریم و بخواهیم بهجای لباس پوشیدن و رانندگی به بلوک بلاستر (Blockbuster)، در خانه روی مبل خود بمانیم.» متخصص فروش Derek Wyszynski این گونه مشاوره تبلیغاتی گفت، وقتی از او خواستم فصل پایانی کتاب من را بنویسد، فروش داخلی (Inbound Selling): چگونه روش فروش را برای مطابقت با نحوۀ خرید مردم تغییر دهید.
چگونه میتوان تیم بازاریابی و رضایت مشتریان را با یکدیگر هماهنگ کرد
7 نکته مفید که میتوانید امتحان کنید.
صاحبان کسب و کارها چگونه مشتریان خود را خشنود نگه دارند
۶ استراتژی فروش خارجی برای تیمهای فروش میدانی با کارایی بالا
چرا مهم است و چگونه میتوان آن را بهبود بخشید ؟
چشمانداز فروش و ۱۲ نکته اثربخش برای یک تماس گرم و صمیمی
ایده های فروش بیشتر و شش راه برای وادارکردن مردم به خرید از شما