چگونه مهارت فروش را بهبود بخشیم؟
شرکت پخش ماندگار : در آموزشهای مهارت فروش حضور داشته باشید.
بازی نقش را ایفا کنید.
سخنرانی عمومی را تمرین کنید.
یک مربی پیدا کنید.
سوال بپرسید. تراکت
یک یادگیرندۀ دائمی شوید.
مهارت فروش و مهارتهای مشترییابی را ارتقا دهید.
تماسهای فروش را بازبینی کنید.
به بازخوردها گوش دهید.
ارتباط خود را با مشتریان حفظ کنید.
برای شکایتهای مشتری آماده باشید.
تکنیکهای صمیمیت با مشتری را انجام دهید.
چرخه فروش را تکرار کنید. تراکت
به دنبال پیشرفت د مهارت فروش باشید.
مهارتهای گوشدادن را تقویت کنید.
۱٫ در آموزشهای مهارت فروش حضور داشته باشید
آموزش مهارت فروش و فرصتهای توسعۀ حرفهای میتوانند مهارتهای شما را تازه نگه دارند. یادگیری مادامالعمر در بازی فروش مزیت تبلیغات رقابتی به شما میدهد. علاوه بر خرید برنامههای فروش حضوری یا آنلاین، میتوانید دورههای صدور گواهینامه را از طریق فروشندگان مانند آکادمی HubSpot یا موتور فروش بگذرانید.
دربارۀ فروش، مهم است که با اعتمادبهنفس باشید. بنابراین میتوانید با مشتری بالقوه خود ارتباط برقرار کرده و بهتر بفروشید. تراکت طی فرایند فروش، شما نیاز به ارائۀ فروش، نمایش نمایندگیهای محصول و صحبتهای متقاعدکننده با چندین تصمیمگیرنده دارید. ارتباطات مطمئن برای موفقیت بسیار مهم است.
برای تمرین سخنرانی عمومی، در برنامههایی تبلیغات جمعی از جمله Toastmaster شرکت کنید که این امکان را برای متخصصان فراهم میکند تا تمرین و یادگیری صحبتهای عمومی را بیاموزند و ارتباطات مطمئن ایجاد کنند.
کار با مربی یا دریافت مربی مهارت فروش میتواند عملکرد فروش شما را به طرز چشمگیری بهبود بخشد. Aja Frost ، مجری وبلاگ فروش HubSpot، در این وبلاگ مینویسد: «تحقیقات شورای اجرایی فروش (SEC) و بررسی هزاران نفر پخش تراکت از فروشندگان نشان میدهد تبلیغات گرفتن مربیگری باکیفیت به آنها در بهبود عملکرد بلندمدت ۱۹ درصد کمک کرده است. یک مطالعه دیگر از CSO Insights ارتباط بین دستیابی به سهمیه و مربیگری را نشان میدهد.
هنگامی که مهارتهای مربیگری بیش از انتظارات است، ۹۴٫۸ درصد از تکرارها سهمیه را برآورده میکنند. هنگامی که مهارتهای مربیگری کسب و کار نیاز به پیشرفت دارند، فقط ۸۴٫۵ درصد موفق میشوند.» پخش تراکت
با مدیر خود کار کنید یا از او بخواهید درصورت امکان اسامی فروشندگان موفق در شرکت شما را ارائه دهد. میتوانید از مربی خود برای مشاوره دربارۀ استراتژیهای فروش کمک بخواهید، یا از او بخواهید که با شما نقشآفرینی کند. مشاوره تبلیغاتی این رابطه به بهبود چندین مهارت فروش کمک میکند و فرصتی برای بازخورد فراهم میآورد.
دورهها یا گواهینامهها میتوانند در مهارتهای فروش از جمله ارائۀ فروش، روش فروش، فروش اجتماعی یا تعلیم فروش، تخصص داشته باشند. هنگام انتخاب یک برنامه آموزش فروش، مواردی مانند طول برنامه، تمرکز، مکان و قیمت را در نظر بگیرید.
۲٫ بازی نقش را ایفا کنید
هنگامی که در یک تماس غیرمنتظره هستید، میخواهید برای هر سؤال یا اعتراض یا شرایطی که یک مشتری بالقوه پیشمیآورد، آماده باشید. مشاوره تبلیغاتی بهعلاوه، مهم است که جریان گفتگو را تمرین کنید و یاد بگیرید که چگونه بهجای پرسشگری عادی، سوالات ارزشمند را بپرسید.
تیم شما میتواند یکبار در ماه بازیهای خود را انجام دهد و یا میتوانید یک دوره آموزش مهارت فروش ببینید که نقش را بهخوبی پیادهسازی کنید. پخش تراکت
چندین تمرین نقشآفرینی وجود دارد که تیم شما میتواند امتحان کند. مایکل پیچی، نایبرئیس عملیات تجاری در HubSpot، توصیه میکند تمرینهای نقشآفرینی شامل موارد زیر باشد:
برخورد با شرایط فشار حداکثری تراکت
تفکیک راحت چشماندازها
چشماندازهای پخش تراکت چالشبرانگیز دربارۀ وقفه در کار
غلبه بر اعتراضات مشترک تراکت
۳٫ سخنرانی عمومی را تمرین کنید
طبق گفتههای Glossophobia، حدود ۷۵ درصد از مردم ترس از صحبت در جمع دارند. حتی نیروهای فروش که ممکن است برونگرا باشند، میتوانند مشاوره تبلیغاتی این مسئله را تجربه کنند. مثل هر چیز دیگری، تمرین برای سخنرانی در جمع عالی است. هرچه کاری را بیشتر تمرین کنید، بیشتر به آن عادت میکنید و راحتتر خواهید شد.
چگونه میتوان تیم بازاریابی و رضایت مشتریان را با یکدیگر هماهنگ کرد
7 نکته مفید که میتوانید امتحان کنید.
صاحبان کسب و کارها چگونه مشتریان خود را خشنود نگه دارند
۶ استراتژی فروش خارجی برای تیمهای فروش میدانی با کارایی بالا
چرا مهم است و چگونه میتوان آن را بهبود بخشید ؟
چشمانداز فروش و ۱۲ نکته اثربخش برای یک تماس گرم و صمیمی
ایده های فروش بیشتر و شش راه برای وادارکردن مردم به خرید از شما