خشنودی مشتری به اندازۀ کافی ساده است

شرکت پخش ماندگار : در حقیقت، نه، چندان نه! در یک سازمان درونگرا و کاملا موفق، خشنودی مشتری وظیفۀ همۀ افراد است؛ نه فقط افرادی که مشتریان شما بعد از خرید چیزی، با آن‌ها در ارتباط هستند.

بیایید نگاهی عمیق‌تر به منظور من از خشنودی مشتری بیاندازیم.

۱- مشکلات مشتریان (بالقوه و فعلی) را حل کنید
اولین و شاید مهم‌ترین چیزی که باید در سازمان‌تان حل کنید، مشکلات مشتریان بالقوه و فعلی خواهد بود. ارائۀ راه‌حل برای چالش پیش‌روی مشتریان یا راهی برای رسیدن به اهداف موردنظر آن‌ها، همان دلیلی است که آن‌ها به سمت شما می‌آیند. پخش تراکت بنابراین نباید آن‌ها را معطل کنید. به مشتریان خود، راه‌حل‌هایی ارائه کنید که با آرزوها، نیازها و ترجیحات فردی آن‌ها سازگاری داشته باشد.

مشابه همین مسئله برای مشتریان بالقوه و احتمالی وجود دارد. با این‎که این مشتریان هنوز جزء مشتریان شما محسوب نمی‌شوند، پخش تراکت باید به مشکل مشتریان بالقوه هم توجه ویژه‌ای کرد. این همان جایی است که باید آن‌ها را قانع کنید؛ باید قانع شوند که شما یک راه‌حل برای آن‌ها دارید.

اگر به مشتری احتمالی اثبات کنید که شما قابل‌اطمینان و مفید هستید، خیلی زود می‌فهمند که تبدیل‌شدن به مشتری شما به نفع‌شان خواهد بود. از ابزارهای رایگان مثل چت‌بات‌ها و یک پایگاه اطلاعاتی برای پرداختن به این قسمت از نیازهای مشتری استفاده کنید تا هزینه یا زمان زیادی برای این کار صرف نشود.

۲- به‌موقع باشید
یک جنبه مهم حل مشکلات مشتریان و خشنودی مشتری ، ارائۀ پاسخ به آن‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن خواهد بود؛ یعنی بخش زیادی از خشنودی مشتری شما به قابلیت دردسترس‌بودن و پاسخ‌گوبودن به هنگام نیاز مشتری بازمی‌گردد.

مهم نیست مشکل مشتری بزرگ یا کوچک است؛ با پاسخ سریع، به مشتریان نشان دهید که همیشه در اولویت قرار دارند. پخش تراکت حتی اگر نمی‌توانید مشکل آن‌ها را سریعاً حل کنید، به آن‌ها بگویید که درحال کار روی آن هستید؛ این مسئله به آن‌ها نشان خواهد داد که شما حامی آن‌ها هستید و برای کمک به آن‌ها تلاش می‌کنید.

استفاده از یک نرم‌افزار CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری، روشی فوق‌العاده برای آغاز تعامل با مشتریان شما محسوب می‌شود. با کمک CRM می‌توانید تمام ایمیل‌ها و تراکت دیگر اشکال ارتباطات با مشتری را ثبت کنید و همچنین برای پیگیری مشتریان خاص در زمینۀ مشکلات مختلف، از یادآور استفاده نمایید.

نصب نرم‌افزار برای بازاریابی مکالمه‌ای می‌تواند خدمات مشتری شما را با CRM هماهنگ کرده و به شما اجازه دهد تا پابه‌پای تمام ارتباطات ممکن حرکات کنید؛ در این حالت می‌توانید یک تجربۀ مشتری خوب برای خود داشته باشید.

پخش تراکت در تهران

۳- راه‌حل‌های امروز و فردا برای خشنودی مشتری ارائه کنید
ارائۀ راه‌حل‌های سریع برای مشکلات مشتریان، روشی فوق‌العاده برای کوتاه‌مدت محسوب می‌شود. اما این مسئله به آن معنا نیست که مشکلات آینده آن‌ها هم حل خواهد شد. نگاهی فراتر از راه‌حل‌های فوری داشته باشید و مشاوره تبلیغاتی سعی کنید از روش‌ها و اطلاعاتی برای مدیریت چالش‌های آیندۀ مشتری استفاده کنید؛ به مشتریان آموزش دهید که مشکلات خود را در آینده حل کنند و اگر این کار ممکن نبود، به آن‌ها بگویید که می‌توانید در آینده هم به کمک آن‌ها بیایید.

پخش تراکت در تهران

مشتریان فعلی و بالقوه را با کمک منابع آموزشی، پیشنهادها و ابزارهایی برای ایجاد موفقیت و بهبود تجربه درونگرای برند، تقویت کنید. همچنین می‌توانید این کار را با نوشتن پست‌های مفید وبلاگی، اشتراک‌گذاری نکاتی در شبکه‌های مجازی و ساخت خودخدمتی با پایگاه اطلاعاتی انجام دهید.

به عنوان مثال، هاب‌اسپات یک گزینه با عنوان هاب‌اسپات آکادمی ارائه می‌کند که جلسات آموزشی درونگرا و مرتبط با محصول برای تمام مشاوره تبلیغاتی مشتریان و به‌شکل رایگان دارد. فایدۀ کمک به مردم برای رسیدن به اهداف و حل مشکلات‌شان (در زمان شخصی خود)، به‌جای ارائۀ چند حقیقت ساده یا منتظر نگه‌داشتن آن‌ها برای خدمات و حمایت، دسترسی بیشتر و بهتر به سازمان و خود افراد خواهد بود.

خشنودی مشتری چیزی فراتر از انتظارات مشتری در ایجاد یک تجربۀ مثبت مشتری از یک محصول یا برند محسوب می‌شود. با فراتر رفتن از نیازهای حداقلی و ایجاد یک تجربۀ خاطره‌انگیز برای مشتری (با مسائلی مثل تخفیف، هدایا، پیشنهادهای ویژه یا دسترسی‌های دیگر)، می‌توانید ارتباطی عاطفی و احساس حسن‌نیت در مشتریان ایجاد کنید که این مسئله آن‌ها را نسبت به شما و برند شما، وفادار خواهد کرد.

قرارداد پخش تراکت

خشنودی مشتری فرایند ارائه یک تجربۀ شگفت‌انگیز به کاربران می‌دهد و این تجربه بر نیازها، علایق و آرزوهای آن‌ها تمرکز دارد. هدف خشنودی، راضی و خوشحال کردن این افراد و به دنبال آن، دریافت تمجید و تحسین در خصوص برند شما خواهد بود.

باید در نظر داشت که موفق‌ترین سازمان‌های درونگرا برای خشنودی مشتری مشتریان فعلی و بالقوه خود کار و تلاش می‌کنند. مشاوره تبلیغاتی با ایجاد یک تجربۀ درونگرا با اهداف متمرکز بر خشنودی پیش از فروش و بعد از آن، می‌توانید یک مزیت رقابتی برای بسیاری از کسب‌‌وکارها ایجاد کنید؛ زیرا مشتریان خوشحال، بیشتر از مشتریان دارای تجربۀ خنثی یا منفی در اطراف شما باقی خواهند ماند.

پخش تراکت تهران

این خشنودی مشتری از طریق تمام فعالیت‌های آن‌ها با کسب‌‌وکار شما صورت می‌گیرد (مثل بازدید از وبلاگ شما، بررسی صفحۀ قیمت‌گذاری وب‌سایت شما، گفتگو با نمایندۀ فروش یا سوال دربارۀ استفاده از محصول شما). هنگامی که این مسئله را انجام دهید، ارتباط مستحکمی با مشتریان خود خواهید داشت که باعث می‌شود نسبت به برند شما وفادار بمانند.

حالا ممکن است با خود فکر کنید، این مسئله شباهت بسیار زیادی با رضایت مشتری دارد. بله، درست است اما در حقیقت تفاوت‌های بسیار زیادی مشاوره تبلیغاتی بین این دو موضوع وجود دارد. بنابراین بیایید نگاهی به تفاوت‌های منحصربه‌فرد رضایت مشتری و خشنودی او بیاندازیم.

پخش تراکت ارزان

خشنودی مشتری در مقابل رضایت مشتری
خشنودی مشتری ، فرایند برآورده‌کردن نیازهای مشتری برای ایجاد یک تجربۀ بلندمدت و مثبت در رابطه با محصول، خدمت یا برند شما است. رضایت مشتری هنگامی رخ می‌دهد که شما فقط انتظارات مشتری را برآورده کرده‌باشید. اگرچه مشتریان راضی هم برای شرکت شما مفید خواهند بود، مشتریان خشنود احتمال بیشتری برای تبدیل شدن به مشتریان وفادار و حامی برند شرکت شما خواهند داشت.

پخش تراکت چیست ؟

در دنیای رقابتی کسب‌‌وکار امروز، خشنودی مشتری به‌جای راضی‌کردن او، برای موفقیت بلندمدت شما ضروری خواهد بود. چرا؟ چون نه‌تنها انتظارات مشتری نسبت به قبل بسیار سخت‌تر شده، بلکه توصیه‌های آن‌ها برای شبکه‌های شخصی و حرفه‌ای می‌تواند در تلاش و پیشرفت کسب‌‌وکار شما، به‌شدت حائز اهمیت و البته تعیین‌کننده باشد.

درحقیقت، تغییر محصول یا خدمات مشتریان شما، در صورتی که انتظارات‌شان برآورده نشود (یا حتی بیشتر از نیازهایشان به‌دست نیاورند)، اکنون بسیار ساده‌تر از همیشه شده است. به علاوه، آن‌ها می‌توانند تجربیات خود و بازخورد منفی تبلیغات یا متوسط در خصوص کسب‌‌وکار شما را به‌سادگی در شبکه‌های مجازی و نقدهای گوگل به اشتراک بگذارند.

همچنین، اغلب کسب‌‌وکارها نمی‌توانند اهمیت خشنودی مشتری با هدف جذب و نگه‌داشتن آن‌ها را نادیده بگیرند. دفتر کار مشتریان نشان داد که پیداکردن مشتری جدید نسبت به حفظ مشتری قدیمی، برای کسب‌‌وکارها، ۶ تا ۷ برابر سخت‌تر خواهد بود.

تراکت پخش کن

سازمان‌های درونگرای موفق، فقط به جذب ویزیتورهای باکیفیت، ارائۀ سرنخ به آن‌ها، نزدیک‌کردن آن‌ها به مشتریان و همچنین راضی‌کردن نیازهای آن‌ها اکتفا نمی‌کنند. درعوض این شرکت‌ها سعی می‌کنند تجربۀ درونگرای قابل‌توجه و یکپارچه‌ای را برای مشتریان بالقوه و البته فعلی ارائه نمایند.

حالا که متوجه شدید خشنودی مشتری چیست و به چه دلیل اهمیت دارد، بیایید کمی عمیق‌تر شویم و دربارۀ نحوۀ رسیدن به آن در میان مشتریان خود، با هم صحبت کنیم.

پخش تراکت تهران

چگونه می‌توان به خشنودی مشتری دست یافت
مشکلات مشتریان را حل کنید.
به‌موقع باشید.
یاری‌دهنده باشید.
به مشتریان کمک کنید تا موفق شوند.
به بازخورد مشتریان گوش دهید.
مشتاق باشید.
فراتر از انتظارات باشید.
یک جامعه درست کنید.
رسیدن به خشنودی مشتری


وبلاگ ماندگار مشتری ,مشتریان ,آن‌ها ,خشنودی ,یک ,تراکت ,خشنودی مشتری ,پخش تراکت ,به مشتریان ,خواهد بود ,یک تجربۀ ,برای خشنودی مشتری ,برای مشتریان بالقوه ,مشکلات مشتریان بالقوهمنبع

چگونه می‌توان تیم‌ بازاریابی و رضایت مشتریان را با یکدیگر هماهنگ کرد

7 نکته مفید که می‌توانید امتحان کنید.

صاحبان کسب و کارها چگونه مشتریان خود را خشنود نگه دارند

۶ استراتژی فروش خارجی برای تیم‌های فروش میدانی با کارایی بالا

چرا مهم است و چگونه می‌توان آن را بهبود بخشید ؟

چشم‌انداز فروش و ۱۲ نکته اثربخش برای یک تماس گرم و صمیمی

ایده ‌های فروش بیشتر و شش راه برای وادارکردن مردم به خرید از شما

مشخصات

آخرین جستجو ها

اجناس فوق العاده درب ضد سرقت | فروش درب ضد سرقت | قیمت درب ضد سرقت خرید و فروش انواع باسکول فروشگاهی اخبار پارسه talash ذکر دعا | بزرگترین بانک ذکر و دعا خرید اینترنتی دانلود برای شما خرید نایلون ضربه گیر ابوالقاسم کریمی(Abolghasem Karimi)