برنامه بازاریابی صنعتی و تیم فروش
شرکت پخش ماندگار : ما به تیمهای بازاریابی و فروش کمک میکنیم تا درزمینهٔ اهداف و سنجش اثربخشی کارهایی که بهطور جمعی تبلیغات انجام میدهند، با یکدیگر همکاری کنند. بهعلاوه، ایجاد یک «زمینه فروش» به مدیران فروش کمک میشود تا از یک برنامه نسل گستردهتر استقبال کنند و مثلاً پخش تراکت استراتژی بازاریابی محتوایی را به کارگیرد .
بهطورکلی، شرکتهایی که موفق به تغییر در برنامه بازاریابی صنعتی داخلی هستند، شرکتهایی هستند که مربیگری رهبری تبلیغات اجرایی را در آغوش میگیرند و آنها را در مرحله اول سوق میدهند.
درک موانع انتقال به فرآیند برنامه بازاریابی صنعتی داخلی
مدتها پیش، گروه وایدرت، یک آژانس سنتی تبلیغات داخلی ایجاد کرد. در ابتدا فقط برای خودمان بود (هیچ مشتری نمیخواهد گینه شود). پس از تنظیم اولیه داخلی، آن را با موفقیت به پایان رساند، سبب جذب ترافیک به
ما نقاط ضعف را برطرف کردیم و از اشتباهات آموختیم و آموختیم و از مؤثرترین راهها برای به دست آوردن آنچه از برنامه ورودی خود استفاده میکردیم، استفاده کردیم.
ما یاد گرفتیم …
هنگام ورود به ورودی، چه تاكتیكهایی خارج از مرز میتواند مؤثرتر باشد.
نحوه ورود تیمها
چه منابعی برای سازمان و شرکای شما لازم است.
برای اطمینان از بهینهسازی
وبلاگ و تولید محتوا بهمنظور مشاهده بیشترین ترافیک وبسایت، چگونه عمل میکند.
جایی که مخاطبان مختلف
و حدود ۵۳۶ مورد دیگر که همگی نحوه کمک به مشتریان را تقویت میکنند.
دریافت تاکتیکهای مدرن برنامه بازاریابی صنعتی که با پیشینه توسعه استراتژی هدایت میشوند
در دنیای بازاریابی امروزه، اساساً سه نوع مأموریت وجود دارد:
شرکتهای پخش تراکت نوپا نسبی که برای اجرای تبلیغات بازاریابی ورودی انجام میشوند.
شرکتهای بازاریابی سنتی که به آژانسهای بازاریابی ورودی تبدیلشدهاند.
پرشهای باند که میدانند ورودی مؤثر است، اما سعی در انجام صحیح آن (درنتیجه در حین اجرا) نمیکنند. این تفاوت هنگام مشاوره تبلیغاتی بررسی برنامههای استراتژیک ایجادشده برای مشتری، کاملاً آشکار میشود.
راهاندازیهای جدید ورودی و افرادی که «بازتاب» در بازاریابی دیجیتال دارند، بهطورمعمول در همه جنبههای بازاریابی ورودی وارد نمیشوند؛ درک تبلیغات مخاطبان هدف، نحوه رفتار مصرفکنندگان، آنچه باعث تبلیغات ایجاد انگیزه در آنها و نحوه عملکرد تیمهای بازاریابی در سازمانهایشان برای جذب و بستن بیشتر میشود و متأسفانه برنامههای آنها اغلب آن را نشان میدهد.
بنگاههای سنتی که به آژانسهای ورودی واردشدهاند، برنامه بازاریابی صنعتی را ایجاد میکنند که ریشه درروند فروش دارند. تراکت آنها واقعاً درک میکنند که تولید و تبدیل هدایت کیفیت هنوز هم هدف نهایی است و روش انجام این کار کمک به خریدار است تبلیغات تا آنچه را که به دنبال آن است، پیدا کند. این در مورد پخش تراکت رفع سریع و راهحلهای روشن نیست. این در مورد استراتژی طولانیمدت محکم و کاهش چشمانداز در کل سفر خریدار است.
چه نوع تخصص برنامه بازاریابی صنعتی برای شما مناسب است؟
برنامه بازاریابی صنعتی و تخصص برنامه ریزی
صادقانه بگویم، آژانسهای مشاوره تبلیغاتی خارقالعادهای از هر دو نوع وجود دارد «فقط از طریق ورودی انجام میشود» و «سابقاً برونمرزی» که برای اجرای یک استراتژی برتر که به رشد تجارت شما کمک میکند، سخت کار میکند.
بااینحال، وقتی حوزه نامزدها را مرور میکنید، فراموش نکنید که سؤالاتی در مورد وسعت تخصص آنها در بازاریابی، تجربه آنها از تراکت انتقال به داخل کشور و نحوه کار با تیمهای بازاریابی و فروش بپرسید. اینها خصوصیات بسیار مهمی را در هنگام شروع انتقال برونمرزی به ورودی شما دارند.
سخن آخر
در این مقاله با برنامه بازاریابی صنعتی مشاوره تبلیغاتی آشنا شدیم. آیا شما با این نوع بازاریابی آشنایید؟ لطفا دیدگاه خود را با کاربران ایران مدیر به اشتراک بگذارید.
اگر بخش برنامه بازاریابی صنعتی شما به اجراییات سنتی چاپ تبلیغ ، رادیو، تلویزیون، نمایشهای تجاری، کاتالوگ، بروشور تراکت و فروش برگهها عادت دارد میتواند یک انتقال بزرگ (ازنظر استعداد و فرآیند) باشد تا شروع به ساختن محتوای داخلی و تبدیل از طریق پردازش آنلاین کنید.
یک روش آسان برای انتقال همهجانبه به یک استراتژی داخلی این است که مواد وثیقه موجود خود را به محتوای دیجیتالی تراکت تبدیل کنید، آن را برای موتورهای جستجو بهینه کنید و آن را از طریق کانالها تبلیغ کنید تا بازاریابی شما برای چشماندازها و جستجو آسان باشد.
واقعیت این است که همیشه ادامه کارهایی که انجام میدهید مفید است، درحالیکه بهتدریج عملیات جدید داخلی را برای تلاشهای بازاریابی خود معرفی میکنید. مطمئناً مجلات تجارت و لیست صنعت، عملکردهایی را انجام میدهند تبلیغات که نمیتوان با ورودی آنها را تکرار کرد؛ بنابراین عاقلانه است که برای حفظ نتایج کوتاهمدت،
این تاکتیکها را در یک برنامه ورودی بگنجانیم. ما بهطورمعمول با مشاوره تبلیغاتی شرکتهایی شریک میشویم که درک میکنند که حتی ضمن مشاهده ارزش استفاده از یک رویکرد جامع، نیاز به تغییر دارند.
ورود همه افراد بهویژه بازاریابان، نیازمند انطباق گسترده با رویکردی درونی است
مسئلهای که بهناچار تراکت وقتی شرکتها به سمت یک رویکرد فروش داخلی حرکت میکنند، روشن میشود این است که بخشی از سازمان «تابش نور را نمیبیند».
آیا میتوانید آنها را مقصر بدانید؟ تصور کنید که بهجای اینکه طوفان مغزی تبلیغات در یک نمایشگاه نمایش تجاری داشته باشید، چقدر بیفایده است تیم خود را به استراتژیک کردن عباراتی برای چشماندازها و جستجوی مشاوره تبلیغاتی گوگل و اینکه چه سؤالهایی را حتی میتوانید جستجو کنید، تحمیل وظیفه کنید.
این میتواند برای یک تیم فروش بهطور منحصربهفردی سخت باشد، وقتی بهراحتی در مورد تماس تلفنی و فروش خارج از کشور میاندیشد. پخش تراکت یک استراتژی داخلی باعث تفاوت چندانی بین اهداف فروش و هدف بازاریابی نمیشود.
چگونه میتوان تیم بازاریابی و رضایت مشتریان را با یکدیگر هماهنگ کرد
7 نکته مفید که میتوانید امتحان کنید.
صاحبان کسب و کارها چگونه مشتریان خود را خشنود نگه دارند
۶ استراتژی فروش خارجی برای تیمهای فروش میدانی با کارایی بالا
چرا مهم است و چگونه میتوان آن را بهبود بخشید ؟
چشمانداز فروش و ۱۲ نکته اثربخش برای یک تماس گرم و صمیمی
ایده های فروش بیشتر و شش راه برای وادارکردن مردم به خرید از شما