نمایندگان فروش ، هزینههای پایینتر، از منظر استراتژیک
هزینه بالای تیم فروش خارجی میتواند اصلیترین عامل کاهنده درآمد فروش باشد. خوشبختانه استراتژیهایی وجود دارند که با عملی کردنشان در بعضی از زمینهها باعث میشوند این هزینهها بیاهمیت جلوه کنند.
بهترین نامزدها را برای نمایندگان فروش استخدام کنید
استخدام نمایندگان فروش مناسب بسیار حائز اهمیت است. تغییر و تبدیل کارمندان یکی از بزرگترین برآمدها در تجارت است، به ویژه تبلیغات اگر آن کارمندان، نمایندگان فروش باشند . جایگزینی آنها میتواند ۲۰۰ ٪ حقوق سالیانهی یک کارمند هزینه داشته باشد.
برای استخدامیدرست در اولین بار، بهترین نمایندگان فروش خود را بررسی کنید. در مورد خصوصیاتی که در این زمینه استفاده میکنند بپرسید و آنها را معیار در مراحل استخدام خود قرار دهید.
نمایندگان فروش را آموزش دهید
نمایندگان فروش و آموزش
هنگام بررسی نحوه کاهش هزینهها، اصولا مبحث آموزش فروش نادیده گرفته میشود. آموزش فروش در نگاه اول هزینه اضافی به تبلیغات نظر میرسد، اما در واقع نوعی سرمایهگذاری است.
آموزش فروش، عملکرد را بهبود میبخشد و مشاغل بیشتری را در آینده ایجاد میکند. تنظیم برنامه آموزشی فروش داخلی روشی مقرون به صرفه برای آموزش مهارتهای فروش و دانش محصول است.
آموزش فروش به موقع موجب پیشگیری از هزینههای بیجا میشود . برای آموزش تفکیک شده فروش موثر ، از راهنمای آموزش فروش نهایی «باجرز» استفاده کنید.
به نمایندگان فروش فناوری ارائه دهید
تطبیق فناوری برای پروسه فروش مثل این است که تمامی تیم شما دارای ابرقدرت باشند. راه حل مناسب به نمایندگان شما کمک میکند مشاوره تبلیغاتی تا کار را با سرعت هر چه تمامتر به اتمام برسانند، بنابراین میتوانند بر روی قرار ملاقاتها و بستن معاملات با مشتریان متمرکز شوند. افزایش بهرهوری منجر به کاهش هزینهها میگردد.
همچنین فناوری هزینههای سازمان را کاهش میدهد. برای پرهزینهترین قسمت روند فروشتان از منابع و امکانات خارج از شرکت بهره بگیرید، همانند کار اداری، ایجاد مشتری بالقوه، پیگیری کار میدانی و غیره.
۲. روند فروشتان را مدرن کنید
ارتقای فناوری نه تنها راهی مشاوره تبلیغاتی هوشمندانه برای کاهش هزینههاست بلکه موجب افزایش فروشتان نیز میشود. شما میتوانید مشکلات روزمره تیم فروش خارجی خود را، در ضمن بهبود تعاملات، ریشه کن کنید.
شفافیت نمایندگان فروش را ارتقا دهید
شفافیت انگیزهدهنده است. اگر دیگر اعضای تیمتان شاهد باشند که نمایندگان فروش در حال تنظیم چندین جلسه هستند، آنها نیز بیشتر تلاش خواهند کرد. مشاوره تبلیغاتی این روشی دوستانه برای تقویت رقابت و ارتباط است. برای دفترتان «جدول امتیازی» تهیه کنید و شاهد افزایش اعداد روی آن باشید.
ایجاد مشتری بالقوه نمایندگان فروش را پاداش دهید
رجوع به مشتریان فعلی از احتمال بسیار بالاتری برخوردار است و اینها معمولاً مشتریان از پیش واجدالشرایط و ایدهآل شما میباشند. به نمایندگانی که مراجعکنندگان خاص خود را ایجاد میکنند پاداش دهید.
۴. برای داشتن کیفیت بیشتر، فروش و بازاریابی را تراز کنید
مشتری بسیار حائز اهمیت است. تراکت اگر تیم فروش میدانی شما وقتشان را با مشتریای بیعلاقه بگذرانند، انرژی و وقت شرکت را هدر میدهند. اینکه سیستم صلاحیتی داشته باشید که مشتری بدون صلاحیت را جدا کرده و آنها را به کمپین پرورنده فرستاده تا زمانی که صلاحیت خرید را داشته باشند، بسیار کار آمده است. تراکت این مهمترین مزیت همسویی بخش فروش و بازاریابی است.
مشتریها را با بازاریابی درون مرزی ارزیابی کنید
مشتریان را قبل از آنکه به تیم فروشتان بپیوندند، با ردیابی مطالبی که قبلاً مشاهده کردهاند، ارزیابی کنید. مشتریانی که صفحه قیمتگذاری را مشاهده میکنند، بسیار واجدالشرایطتر از آنهایی هستند که اصلاً تحقیق نمیکنند.
اطمینان حاصل کنید که تیم فروش خارجیتان تنها با مشتریانی که تحصیل کردهاند و علاقمند هستند، در تعامل باشند. مطالبی تراکت را که دنبال میکنند در خصوص محتوا دستهبندی کنید تا هدفشان را فهمیده و آنها را به درستی هدایت کنید.
کمپینهایی برای پرورش مشتری ایجاد کنید
مشتریانی که آماده خرید نیستند، نیز هنوز با ارزشاند. کمپین پرورش با این مشتریان در ارتباط است، آنها را از مشکلاتشان آگاه تراکت میکند و راه حل را به آنها گوشزد میکند. بازاریابی میتواند کمپینهایی که برای مشتریان بیصلاحیت است را توسعه دهد و هنگامیکه مشتری آماده خرید شد، آنها را به تیم فروش ارجاع دهد.
مشتریان را درون چرخه فروش پیگیری کنید.
چرخه فروش شما نیز سفری برای مشتری است. همانطور که آنها از مشتری بیصلاحیت به مشتری با صلاحیت تبدیل میشوند، رابطه آنها با شرکت شما نیز تغییر میکند. اطمینان حاصل کنید که آنها در هر مرحله از فرایندشان، حمایتی تراکت را که نیاز دارند دریافت میکنند. تشریح سفر مشتری به شما کمک میکند تا بدانید چه زمانی پیگیری منابع اضافی را انجام دهید. تیم فروش خود را تشویق کنید تا دادههای مشتری را به روز کنند به این منظور که با استراتژی شما مرتبط بمانند.
تجزیه و تحلیل تیمتان را دنبال کنید
مربی خبره، نقاط ضعف بازیکنش را زیر نظر دارد. مدیریت ارتباط با مشتری زمانی مستحکم است که به شما این امکان را بدهد تا پخش تراکت عمیقا عملکرد تیم خود را بررسی و بینشی مهم کسب کنید. جلسات، مسیرها، معاملات بسته شده و فرصتهای از دست رفتهی آنها را زیر نظر بگیرید تا نمایی دقیق از پتانسیل کشف نشدهشان بدست آورید.
اجرای فناوری نمایندگان فروش
ابزارهای فناوری نمایندگان فروش مانند «نقشه باجرز»، طراحی شدهاند تا کارهای شلوغ و پر مشغله را برای فروشندگان انجام دهند. پخش تراکت رهیابی، برنامهریزی و سازماندهی، موانع روزمرهی تیم فروش شما هستند، به محض حذف آنها، نمایندگانتان میتوانند زمان بیشتری را روی جنبههای اصلی شغلشان تمرکز کنند مواردی که موجب سود آوری شرکت شما میشوند.
۳.موفقیت نمایندگان فروش را تحریک کنید
نمایندگان فروش و موفقیت نمایندگان
ساختار تشویقی سازمان شما، بیشترین تاثیر را در فروش و عملکرد تیم شما دارد. همچنین این ساختار اطلاعات زیادی دربارهی چگونگی تنظیم آنها برای پخش تراکت رسیدن به موفقیت میدهد. برنامهی پاداش تیم فروش، بیشترین هزینه را در اکثر شرکتها دارد، بنابراین باید به دقت مدیریت شود. مشوقهای انگیزشی موجب افزایش روند فروش میشود که به خودی خود، کار همه را آسانتر میکند.
یک ساختار تشویقی چند لایه ایجاد کنید
تحقیقات نشان میدهد که ساختار تشویقی چند لایه بهترین راهحل برای ایجاد انگیزه میان مجریان در سطوح متفاوت مهارتی است. تبلیغات مشوقهای چند لایهای موجب میشوند تا «مجریان بنیادی»( نمایندگانی که فروشی ثابت اما کم ارزش دارند) اهداف مورد دستیابی را هدف قرار دهند، عملکردشان را در برابر طیف وسیعتری از کارکنان و نمایندگانی که در زیرگروه «مجریان برتر» شناخته میشوند بهبود بخشند.
پاداش سرعت نمایندگان فروش
سرعت فروش، سرعتی است که در آن، تیم شما معاملهای را میبندد. سرعت فروش بالا چرخه فروش را کوتاهتر و منابع را آزاد میکند. پخش تراکت این نشانه تیم فروش با عملکرد حرفهای است پس به نمایندگانی که معاملات را با سرعت بیشتری میبندند، پاداش بدهید.
چگونه میتوان تیم بازاریابی و رضایت مشتریان را با یکدیگر هماهنگ کرد
7 نکته مفید که میتوانید امتحان کنید.
صاحبان کسب و کارها چگونه مشتریان خود را خشنود نگه دارند
۶ استراتژی فروش خارجی برای تیمهای فروش میدانی با کارایی بالا
چرا مهم است و چگونه میتوان آن را بهبود بخشید ؟
چشمانداز فروش و ۱۲ نکته اثربخش برای یک تماس گرم و صمیمی
ایده های فروش بیشتر و شش راه برای وادارکردن مردم به خرید از شما